Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Daihatsu'nun 4x4 Mini-SUV segmentindeki aracıdır. Daihatsu Terios, çeşitli ülkelerde Daihatsu Be-go, Toyota Rush ve Perodua Nautica adları altında da satılmaktadır.

Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Umut-Gultekin » 12 Ara 2007, 10:47

Küçük ve ekonomik bir SUV almak isteyen okuyucularımıza fikir verebilecek, Terios'un arazi yeteneklerini sergilediği üç adet harika video.





Kullanıcı avatarı
Umut-Gultekin
Daihatsu Freak
 
Mesajlar: 3034
Kayıt: 30 Mar 2007, 11:44
Konum: Büyükçekmece, Istanbul
Marka: Daihatsu
Model: YRV Turbo

Mesajgönderen FaTiH » 02 Oca 2008, 03:14

Benden de örnek nispette birkaç foto..!
Resim
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
FaTiH
Sirionist
 
Mesajlar: 1417
Kayıt: 03 Nis 2007, 16:42
Konum: Ankara
Marka: Daihatsu
Model: Sirion 1. Nesil

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Sirion gti » 07 Oca 2008, 14:30

Güzel bir paylaşım sağol fatih
Yolların ustasıyız daihatsunun hastasıyız..
Kullanıcı avatarı
Sirion gti
 
Mesajlar: 816
Kayıt: 31 Ara 2007, 15:02
Marka: Daihatsu
Model: Sirion 1. Nesil

Terios Arazi Videoları

Mesajgönderen Umut-Gultekin » 29 Şub 2008, 15:20

Kullanıcı avatarı
Umut-Gultekin
Daihatsu Freak
 
Mesajlar: 3034
Kayıt: 30 Mar 2007, 11:44
Konum: Büyükçekmece, Istanbul
Marka: Daihatsu
Model: YRV Turbo

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Umut-Gultekin » 11 Nis 2008, 11:05

İzlerken içim gitti valla. İçinde olmayı hayal edemiyorum:

Kullanıcı avatarı
Umut-Gultekin
Daihatsu Freak
 
Mesajlar: 3034
Kayıt: 30 Mar 2007, 11:44
Konum: Büyükçekmece, Istanbul
Marka: Daihatsu
Model: YRV Turbo

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Umut-Gultekin » 23 Nis 2008, 12:25

Kullanıcı avatarı
Umut-Gultekin
Daihatsu Freak
 
Mesajlar: 3034
Kayıt: 30 Mar 2007, 11:44
Konum: Büyükçekmece, Istanbul
Marka: Daihatsu
Model: YRV Turbo

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Umut-Gultekin » 23 Nis 2008, 12:26

Kullanıcı avatarı
Umut-Gultekin
Daihatsu Freak
 
Mesajlar: 3034
Kayıt: 30 Mar 2007, 11:44
Konum: Büyükçekmece, Istanbul
Marka: Daihatsu
Model: YRV Turbo

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Umut-Gultekin » 24 Nis 2008, 08:29

Yeni Terios iş başında:
Kullanıcı avatarı
Umut-Gultekin
Daihatsu Freak
 
Mesajlar: 3034
Kayıt: 30 Mar 2007, 11:44
Konum: Büyükçekmece, Istanbul
Marka: Daihatsu
Model: YRV Turbo

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Umut-Gultekin » 12 May 2008, 14:32

Havalar sıcakladı, Terios plaja gitti:
Kullanıcı avatarı
Umut-Gultekin
Daihatsu Freak
 
Mesajlar: 3034
Kayıt: 30 Mar 2007, 11:44
Konum: Büyükçekmece, Istanbul
Marka: Daihatsu
Model: YRV Turbo

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Yasin » 21 Eki 2008, 21:50

s.a. beyler.
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım bi daihatsu fanatiği olarak. Ama ben bu videoları göremiyorum acep nedendir?
Yasin
 
Mesajlar: 5
Kayıt: 21 Eki 2008, 11:12
Marka: Diğer Markalardan Herhangi Birisi
Model: Terios 2. Nesil

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Umut-Gultekin » 21 Eki 2008, 23:27

Yasin yazdı:s.a. beyler.
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım bi daihatsu fanatiği olarak. Ama ben bu videoları göremiyorum acep nedendir?


Youtube kapalı olduğu için maalesef :( Açılınca otomatik olarak gözükmeye başlayacaktır.

Aramıza hoşgeldiniz :)
Kullanıcı avatarı
Umut-Gultekin
Daihatsu Freak
 
Mesajlar: 3034
Kayıt: 30 Mar 2007, 11:44
Konum: Büyükçekmece, Istanbul
Marka: Daihatsu
Model: YRV Turbo

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen FaTiH » 22 Eki 2008, 00:08

Yasin yazdı:s.a. beyler.
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım bi daihatsu fanatiği olarak. Ama ben bu videoları göremiyorum acep nedendir?


A. S. Yasin bey; aramıza hoşgeldiniz..Şu sayfada altta Twona nick.li üye ark.ımızın link.ini verdiği bir program vardı..Yüklenildiği vakit youtube ye girilebiliyormuş..Tecrübe eden bir arkadaş çalıştığını paylaştı bizimle programın..Buyurun: sirion-1-5-sporty-200-km-t452.html
Görüşmek üzere....
Kullanıcı avatarı
FaTiH
Sirionist
 
Mesajlar: 1417
Kayıt: 03 Nis 2007, 16:42
Konum: Ankara
Marka: Daihatsu
Model: Sirion 1. Nesil

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Yasin » 22 Eki 2008, 08:22

Teşekkürler arkadaşlar.
Bu arada hoşbuldum:)
Hem arkadaşlar ben başlık açayım dedim ama burdada yazsam olur herhalde.
Ben daihatsu hastasıyım sizler gibi çok şükür:) Bi özel şirkette müşteri tems.olarak çalışıyorum. Firmamızda zamanında hijet lerden vardı :) bin motor yük bile tatıyodu çocuklar çok rahattı. AMa bu teriosu uzun zamandır seviyorum ve çok uzun zamandır takip ediyorum.Bütün ülkelerdeki daihatsunun bültenlerine üyeyim.Fakat 1.5lik motoru hep beni korkutuyor:( adam gibi bi test etme fırsatımda olmadı nezamandır. Bende Opel Combo 1.7 CDTİ 100bg / 240NM Max.torklu olan bu araç var. Araç önden çekişli 1.200kg. Bizim dağ keçimiz teriosta :) 1200kg civarında 1.5 benzinli motordan 140nm tork üretebiliyor. Hemde bunu 4 tekerleğe %50 ön %50 arka olarak iletiyor.Hemde bu motorla Kilitli Difransiyeli dahi hareket ettiriyor:( ben şu an bindiğim arabanın torku o kadar yüksek olmasına rağmen bazen şikayet ediyorum ve bu aracımlada 2 viteste 100km ye ulaştım bu kadar performanslı bi araç olmasına rağmen.:( şimdi terios almayı düşünüyorum çevremdede offroad hastası dolu. Ford Ranger dan tutunda Hiluxa kadar dmaxa kadar. Onların araçlarının torkları ortalama 330 nm üretiyor. Onlar dahi bazen şikayet ediyorlar.Ben bursada oturduğum için uludağ ayamızın altında ondan bolca konuşuyoruz milletle :) hem bi ekip oluşturalımda misafir etmek isterim bütün üyelerimizi arkadaşlarımızı :) yani he şunuda söyleyeyim mesela materia 1.5 motorlu 138nm tork üretiyor nerdeyse teriosla aynı ağırlığı bile bu aracı anlıyorum o güç çok bile geliyordur ama aynı motor nerdeyse aynısı,teriosta olunca çekiş ikiye bölünüyor sürtünme artıyor dağ taş bayır önüne geliyor fln arkadaşlar yani aklım çok karışıyor bu araba bu işin altından nasıl kalkıyor diye. Testlerde okudum 90kmden sonra çok çabuk kesiliyormuş ztn belli düz yoluda sevmiyormuş teriosumuz.Bunun yanında bide 1.3 lt çıkardılar. benim kafam baya karıştı beyler ya bi süren varmı adam gibi test edebilen bu aracı. mesella ben combom la a3 ü geçtim:) videoyuda gönderirim:) bi ön bilgi verirse bilgili arkadaşlar çok sevinirim.Teşekkür ederim şimdiden.
Yasin
 
Mesajlar: 5
Kayıt: 21 Eki 2008, 11:12
Marka: Diğer Markalardan Herhangi Birisi
Model: Terios 2. Nesil

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Umut-Gultekin » 22 Eki 2008, 09:23

Youtube'daki videolar fikir verebilir eğer izleyebilirseniz. Bence gayet başarılı idiler. Ayrıca test sürüşü yapmak en kesin çözüm olacaktır ve en net fikri verecektir diye düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
Umut-Gultekin
Daihatsu Freak
 
Mesajlar: 3034
Kayıt: 30 Mar 2007, 11:44
Konum: Büyükçekmece, Istanbul
Marka: Daihatsu
Model: YRV Turbo

Re: Terios arazi yetenekleri (MUTLAKA GÖRMELİSİNİZ)

Mesajgönderen Yasin » 22 Eki 2008, 10:53

evet izleme şansım oldu çok başarılı gözüküyor. ama benim yukarda açıklamalarımda doğru değilmi sizce? ama bakıyorum şu suzuki jimy varya 4x4 magazine dergisindede var sitesinde flnda var jimmy 1.3 lük ufak motoruyla bunu yapıyosa buda yapar herhalde ama :( bilmiyorum ki deneyimli hiç arkadaş yok mu bu aracı bizzat test eden beyler ya :(
Yasin
 
Mesajlar: 5
Kayıt: 21 Eki 2008, 11:12
Marka: Diğer Markalardan Herhangi Birisi
Model: Terios 2. Nesil

Sonraki

Dön Terios

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir